Faq

-Flanders Expo Exposantengids 2014 (Nl)
-Flanders Expo Exhibitors Guide 2014 (En)
-Guide d’Exposants de Flanders Expo 2014 (Fr)

Algemeen

  1. Tot wanneer kunnen we inschrijven om deel te nemen?
    Er is geen deadline, inschrijven kan zolang er standruimte beschikbaar is.
  2. Kan ik mijn relaties uitnodigen zodat zij gratis binnen kunnen?
    U kan gratis toegangskaarten aanvragen bij de organisatie (Er zijn ook online toegangskaarten beschikbaar).
  3. Het document met de algemene voorwaarden (Nl – Fr) kan u bekomen via info@jaarbeursgent.be.

Mijn stand op de beurs

  1. Kunnen we onze standplaats kiezen?
    Het plan wordt opgemaakt op basis van de indeling van de vorige editie en er wordt rekening gehouden met de wensen van de deelnemers.
  2. Met welke extra kosten moet ik rekening houden eenmaal ingeschreven?
    Standopbouw en –inrichting, elektrische aansluiting (+ materiaal), meubilair, parking, verzekering, …
  3. Hoe bestel ik bijkomende diensten zoals bv. elektriciteit, parking, ….?
    De exposanten ontvangen tijdig de ‘Flanders Expo Guide’ met de nodige bestelbonnen.
  4. Kan ik mijn eigen verlichting meebrengen?
    Dit kan zeker, u hoeft dan enkel de elektriciteitsaansluiting nog te bestellen.
  5. Wanneer kan ik mijn stand bevoorraden buiten de bezoekersuren?
    Bevoorrading van de stand kan gebeuren elke dag van 9.00 u tot 10.30 u.
  6. Staan mijn artikelen veilig op de beurs? Wat met verzekeringen?
    Men dient zich verplicht te verzekeren via Flanders Expo voor BA; verzekering all risk kan via eigen verzekeraar of via Flanders Expo.
  7. Moet ik zelf mijn stand dagelijks reinigen?
    U kan uw stand zelf reinigen of u kan beroep doen op de diensten van Flanders Expo voor onderhoud.

Parking

  1. Kan ik als exposant mijn auto dicht bij het gebouw parkeren?
    Er is een exposantenparking waarvoor u een abonnement kan aankopen bij Flanders Expo.

Op- en afbouw

  1. Hoeveel tijd krijg ik om mijn stand op en af te bouwen?
    3 dagen opbouw – 2 dagen afbouw. Bij specifieke projecten is het mogelijk dat andere opbouw- of afbouwperiodes worden gecommuniceerd.
  2. Zijn er op- en afbouwkaarten nodig?
    Nee.

Facturatie

  1. Wanneer wordt mijn deelname gefactureerd?
    In de maand mei : op basis van uw ATD : dossierrecht + oppervlakte
    In de maand juni : eventuele supplementen (oppervlakte, open zijden, …).