Facts & Figures

28000 m² , verdeeld over 3 hallen
Circa 200 exposanten en 75 000 bezoekers

De Jaarbeurs Gent wordt ondersteund door een uitgebreide en doelgerichte promotiecampagne:
Naast een grootschalige advertentie- en affichecampagne, televisie- en radiocommercials en een actieve website, vinden ook vele PR-activiteiten plaats georganiseerd door onze partners.

Bezoekersprofiel :

  1. Met een deelname aan de Jaarbeurs Gent bereikt u consumenten uit heel Vlaanderen
  2. De 2 grootste leeftijdsgroepen zijn: tweeverdieners met kinderen (leeftijd 36-55) en 55+ers. Beide groepen zijn kapitaalkrachtige impulsaankopers die op zoek zijn naar dagdagelijkse producten en luxeproducten. Vrije-tijdsbesteding is ook een belangrijk gegeven.
  3. De Jaarbeurs Gent is een beurs die inspeelt op de grote verscheidenheid aan interesses bij de bezoekers. De bezoeker gaat op zoek naar info rond kleine en grote aankopen, educatie, kinderbenodigdheden, cultuur, ontspanning,…